
"دوستت دارم" را
در دستانم میچرخانم
از این دست به آن دست.
پس چرا
هر وقت میخواهم
به دستت بدهم نیستی؟
چرا اینجا نیستی
تا "دوستت دارم" را
از جنس خاک کنم،
از جنس تنم،
و با بوسه بپوشانمش بر تنت؟
بگذار "دوستت دارم" را
از جنس نگاه کنم
از جنس چشمانم
و تا صبح به نفسهای تو بدوزم.
((عباس معروفی))
یک عاشقانه ی آرام ...
ما را در سایت یک عاشقانه ی آرام دنبال میکنید
برچسب: دوستت دارم را بسیار بگو,دوستت دارم را,دوستت دارم هایت را ساده بگو, نویسنده: بازدید: 146