پس باید چکار کنیم ؟

خرید بک لینک

نازنینم !

دوست داشتم برایت بنویسم دلت را به هیچ چیزی خوش نکن ...

نمیتوانم ... معتقدم به دلخوشیهای کوچک که لحظههای بزرگ را میسازند.

دوست داشتم بنویسم دل به هیچکس نده.

دوست داشته باش ولی عاشق نشو ...

نمیتوانم .. خوب میدانم زندگی با عشق سخت است، بدونِ عشق سخت تر

دوست داشتم بنویسم بی تفاوت باش، بی خیال، به هیچ چیزی در دنیا فکر نکن ...جراتش را ندارم

اگر همین یک کار را هم نکنیم. اگر با خودمان خلوت نکنیم. اگر گهگاهی افکار و تخیلاتِ خود را به مبارزه نکشیم،

پس باید چه کنیم ؟!

| نیکی فیروزکوهی |

+ اگه یه روزی بچه ام دلش بند کسی بود و از من این سوالو بپرسه واقعا باید بگم چیکارکنیم ؟ :(

+ نوشته شده در جمعه بیست و پنجم فروردین ۱۳۹۶ساعت توسط : ) |
یک عاشقانه ی آرام ...

ما را در سایت یک عاشقانه ی آرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: پنجشنبه 25 خرداد 1396 ساعت: 18:55

صفحه بندی