xa0 کاش نیوتنxa0برای عشق همقانون سوم تعریف می کرد!که وقتی من تو را دوست دارمتو حق عکس العملیxa0جز دوست داشتن منxa0نداشته باشی... ابوالفضل_پیرانی_زاده...